شارژ سریعتر با شارژر مناسب

شارژر و کابل مناسب وریتی

شارژ سریعتر با شارژر مناسب

تلفن های همراه و ساعت های هوشمند و تبلت ها ، دیگر گجت های مورد استفاده در دنیای امروز ، به ناچار ما را به استفاده از شارژر هایی با چند خروجی سوق می دهند ، آنچنان که دیگر استفاده از شارژ با یک خروجی ویا خرید چندین شارژر غیرمعقول بنظر می رسد.  
همه ما  معمولاچندین وسیله برای شارژ روزانه داریم و تعداد آنها هم رو به افزایش می باشد، اگر بخواهیم برای هریک از آنها شارژر تک پورت تهیه نماییم با انبوهی از شارژر ها برای موبایل و تبلت و … مواجه می شویم.

شارژر های چند پورت وریتی سبز سیستم

البته شما می توانید برای هر دستگاه شارژری جداگانه تهیه نمایید، اما با اطمینان می شود گفت که برای این مشکل بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ ننمودید.

و اما راه حل مناسب برای این معضل ، استفاده از شارژر با چند خروجی می باشد که در بالا تصویری از آن قرار داده شده است. این محصول علاوه بر فراهم نمودن چهار پورت خروجی، جریان مورد نیاز برای استفاده همزمان از هر چهار پورت را تامین می نماید بطوریکه هیچ خللی در عملکرد آن هنگام  استفاده همزمان رخ نمی دهد.

باید یادآور شد که پورتهای این محصول دارای جریان خروجی یکسانی نمی باشد به همین سبب بنا به دستگاهی که قرار است شارژ شود باید پورت مناسب را انتخاب نمایید.

شارژر

مشاهده همه

شارژر
مشاهده همه

    میزان جریان خروجی استاندارد برای پورت USB  مقادیر 1 ، 2.1 ، 2.4 آمپر می باشد. دستگاه های همراه غالبا از ولتاژ 5 ولت برای شارژ شدن استفاده می کنند اما باید به جریان مورد نیاز آنها برای شارژ دقت نمود.
    درصورتی که کابل شارژ دستگاه خودتان را به پورتی با جریان کمتر از حد مورد نیاز آن متصل نمایید مسلما زمان شارژ دستگاه شما افزایش خواهد یافت اما اگر این اتفاق بصورت عکس بیفتد دستگاه شما از پورت به اندازه موردنیاز خویش جریان دریافت می کند. اگر بخواهیم میزان جریان خروجی شارژر را با مثالی واضح تر بیان نماییم باید جریان را همانند لوله ی آب در نظر گرفت که به مخزنی پر از آّب ( شارژر ) متصل است. هر چقدر قطر این لوله بیشتر باشد حجم بیشتری از آب امکان انتقال دارد اما باید دید که دستگاه هوشمند شما قابلیت دریافت این حجم از جریان را دارد یا خیر. اگر این امکان برایش مهیا نباشد فقط به بخشی از جریان امکان انتقال را خواهد داد.

    چندر راهی برق با شارژر USB

    مشاهده همه

    چندر راهی برق با شارژر USB
    مشاهده همه

      در انتخاب شارژر مناسب باید دقت بسیاری صرف نمود ، زیرا یک شارژر نامناسب به راحتی می تواند با اعمال نوسان ولتاژ به دستگاه شما آسیب برساند ، همچنین اگر شارژر نتواند جریان خروجی لازم برای دستگاه شما را تولید نماید باید ساعت های بیشتری را جهت شارژ دستگاه خویش، منتظر بمانید.

                                                 Recharge time = (Discharged-Percent * Capacity) / Charger-Rate     

      همانطور که در فرمول بالا مشاهده می فرمایید ، زمان شارژ دستگاه شما با جریان خروجی پورت شارژر رابطه عکس دارد، به همین سبب بهتر می باشد که در تهیه یک شارژ متناسب با دستگاه خویش به ولتاژ و جریان خروجی آن دقت نمایید.

      استفاده از مطالب نیوکالا مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی‌کالا مگ و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن‌آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق دارد.
      محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.